Produkty kupione w sklepie tvo podlegają zwrotowi. Zwrotu można dokonać do 120 dni od momentu odebrania paczki.
Pamiętaj, że zwrotowi podlegają tylko produkty nienaruszone i nieużywane. Do każdej paczki dołączamy dokument zwrotu.

>>> DOKUMENT ZWROTU <<<

Dokument zwrotu

Do każdego zamówienia dołączamy dokument zwrotu. Jeśli dokument zwrotu nie dotarł do Ciebie w paczce lub nie możesz go znaleźć, wyślij wiadomość do Działu Obsługi Klienta tvo:
bok@tvo.pl
Wyślemy go ponownie na wskazany adres mailowy.

Zwrot towaru

Wypełniony dokument zwrotu możesz także wysłać na adres mailowy:
serwis@tvo.pl
lub wraz z produktem, bezpośrednio do magazynu.

Adres magazynu, do którego należy wysłać zwracany produkt:
tvo Sp. z o.o.
ul. Krzywoustego 12
81-035 Gdynia

W przypadku wysłania dokumentu zwrotu na adres mailowy, nieużywany produkt należy wysłać do magazynu tvo do 14 dni od daty wysłania dokumentu.

Zwrot należności

Zwrot należności trwa do 14 dni od daty dotarcia przesyłki zwrotnej do magazynu tvo. Kiedy to nastąpi, otrzymasz powiadomienie mailowe. Formę zwrotu należności należy wskazać w formularzu zwrotu.

Reklamacja

W sytuacji wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację i zażądać:

  • naprawy produktu
  • wymiany produktu na nowy
  • obniżenia ceny produktu
  • odstąpienia od Umowy w przypadku istotnej wady.